sobota 29. října 2011

Vítejte na mém blogu

Minulý týden jsem odcestoval do Anglie. Ještě před odjezdem mě napadlo, že bych mohl svoje zážitky, postřehy a fotky někde zpřístupňovat, aby moji bližní věděli, co dělám. Poněvadž nefandím facebooku (stejně jako nezanedbatelná část potenciálních čtenářů), rozhodl jsem se, že si založím podobný blog jako můj německý kamarád Dominik, jenž donedávna působil jako dobrovolník v Dánsku. Vzorů bylo více - s oblibou si čtu zápisky svých přátel z Adry, Filipa a Lindy, kteří se v polovině září vydali do Mexika vyučovat angličtinu. Vybral jsem si tuto doménu, protože se dá poměrně jednoduše a efektivně spravovat. Současně neobsahuje rámečky s reklamou vnucující lidem věci, které nepotřebují.

Věřím, že moje články budou čtivé a podnětné. S mými texty a fotografiemi můžete nakládat dle svého uvážení, avšak výhradně k nekomerčním účelům. Budete-li obsah mého blogu někde veřejně publikovat, nezapomeňte prosím uvést zdroj.

Pokud mne budete chtít kontaktovat, využijte moji mailovou adresu:

Žádné komentáře:

Okomentovat